شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری ۲۶ نفر از اراذل و اوباش در کاشان

کاشان – سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری ۲۶ نفر از اراذل و اوباش با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ پاسدار علی قربانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای تامین آسایش و امنیت شهروندان کاشانی انجام می دهد، گفت: هر گونه عمل یا رفتاری که منجر به ناامنی در سطح شهر کاشان شود با آن برخورد جدی می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در کاشان اظهار کرد: طی این عملیات ۲۶ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و با بازرسی از مخفیگاه آنها دو قبضه سلاح غیرمجاز ، ۴۰ قبضه قمه و سلاح سرد، یک کیلوگرم ماده مخدر گل و همچنین ۱۵۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین هشت دستگاه وسیله نقلیه از مخفیگاه اراذل و اوباش توقیف شد و این وسائل روانه پارکینگ شد.

کشف ۷۶کیلوگرم تریاک از یک کامیونت

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در ادامه از کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک خبر داد و خاطرنشان کرد: این حجم از تریاک از یک کامیونت که به مقصد کرج در حال حرکت بود کشف شد.

سرهنگ قربانی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات گفت: نیروی انتظامی کاشان از تمام ظرفیت خود برای مبارزه با سوداگران مرگ استفاده می کند.

رصد فضای مجازی کاشان توسط پلیس فتا در ایام انتخابات

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات افزود: پلیس فتای کاشان به دقت فضای مجازی شهرستان را رصد و در صورت مشاهده هر گونه مطلب خلاف واقع آن را پیگیری می کند.

سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کاشان تصریح کرد: از تمام کاندیداهای انتخابات و هواداران آن ها انتظار داریم ضمن دعوت مردم برای حضور پرشکوه در انتخابات قوانین انتخاباتی را رعایت کنند.

 

  1. محمود آبداری

    ممنون از زحمات ناجا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان