شما اینجا هستید

اجتماعی » واگذاری بیش از ۹۰ درصد از وظایف بهزیستی استان زنجان به بخش خصوصی

زنجان – معاون بهزیستی استان زنجان از واگذاری بیش از ۹۰ درصد از وظایف بهزیستی استان زنجان به بخش خصوصی خبر داد.
به گزارش انتهاج ، فرهاد میرزایی از ثبت اطلاعات بیش از ۲۰ هزار معلول در سامانه بهزیستی استان زنجان خبر داد و گفت: دو درصد جمعیت استان معلول هستند و ۱۸۰ هزار نفر از خدمات سازمان بهزیستی استان زنجان استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه در استان زنجان ۱۹۰ سالمند و ضایعه نخاعی از خدمات طرح توانمندسازی استفاده می کنند، افزود : ۳۰۷ معلول ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و این تعداد معلول ضایعه نخاعی از خدمات ویژه بهزیستی استفاده می‌کنند.

وی به انعقادتفاهم نامه‌ای بین سازمان بهزیستی با سازمان بسیح سازندگی در خصوص مناسب سازی واحدهای مسکونی معلولین و کمک به اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: سهم استان زنجان  از این تفاهم‌نامه مناسب‌سازی حدود ۲۰۰  واحد مسکونی است.

وی اظهار کرد: بخشی از اعتبارات از طریق تسهیلات پرداختی به متقاضیان و بخشی از طریق کمک بلاعوض بهزیستی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد، تامین می‌شود.

معاون توان بخشی بهزیستی استان زنجان گفت:  انشعاب آب و برق برای جامعه هدف رایگان است و کمیته ای در استان با حضور مسئولین بهزیستی و مسئول بسیج سازندگی استان  نسبت به رفع مشکلات احتمالی مبادرت کنند تشکیل شده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان