شما اینجا هستید

اخبار » پلمب کارگاه تولید تنباکو غیرمجاز در دزفول

دزفول – فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و پلمپ یک کارگاه تولید تنباکو غیر بهداشتی در یکی از نقاط حاشیه ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، سرهنگ روح اله گراوندی گفت : عوامل این کارگاه تولیدی با استفاده از فضولات حیوانی، برگ درخت و افزودن اسانس های مختلف، اقدام به تولید تنباکو در بسته بندی های مختلف و بازار پسند می کردند.

وی با اشاره به اینکه فردی با سوء استفاده از خلوت‌ بودن منطقه، مکانی را در یکی از شهرک های دامپروری دزفول به عنوان انبار فرش اجاره کرده بود ، افزود : با نصب تجهیزات و دستگاه های بسته بندی مدرن، با استفاده از فضولات حیوانی اقدام به تولید و توزیع تنباکو غیر بهداشتی با رایحه های متنوع و در بسته بندی زیبا، متنوع و بازار پسند می کرد.

سرهنگ گراوندی ادامه داد : ماموران پلیس آگاهی دزفول با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با هماهنگی با دستگاه قضایی محل این کارگاه را شناسایی و طی عملیاتی غافگیرانه ۴ نفر که مشغول تهیه تنباکو به روش کاملا غیرمجاز و غیر بهداشتی در این کارگاه بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به پلمب این کارگاه تولیدی یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان