شما اینجا هستید

اخبار » مسئولان برای مقابله با توطئه دشمن باید تولید ملی را رونق دهند

بجنورد – نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: هم‌اکنون موج استکبارستیزی، جهان را فرا گرفته است و دشمنان بویژه آمریکا برای مقابله با این موج از تمام توان خود استفاده می‌کنند.

به گزارش انتهاج ، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان در بجنورد اظهار داشت: مسئولان برای مقابله با توطئه دشمن باید تولید ملی را رونق دهند و به جوانان اعتماد کنند.

وی افزود : آمریکا و فرانسه همیشه حیله گر بوده و تاکنون کاری برای ملت ما نکرده و نخواهند کرد بنابراین، باید کاری کرد که تمامی کارخانه های تعطیل شده دوباره شروع به فعالیت کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه هر چند جبهه زر، زور و تزویر همیشه در مقابل اسلام قرار داشته اما، همواره حق پیروز بوده است ، خاطر نشان کرد : افول سیطره آمریکا در جهان آغاز شده است و آثار آن هم‌اکنون به وضوح دیده می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ گاه از تهدیدها و تحریم ها نترسیده اند، امروز نیز بار دیگر در صحنه حضور یافته و دشمنان را ناامید کرده اند.

وی در پایان با بیان اینکه مواظب باشید دشمن در فضای مجازی جوانان را مدیریت نکند گفت: جوانان باید محکم بمانند و دلشان قوی باشد، دشمن تمام تلاش خود را برای ناامید کردن جوانان به کار می گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان