شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از ۷۰۰ کیلو وات برق خورشیدی در خراسان رضوی

مشهد – مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت : اقدامات شایسته و بزرگی در زمینه وقف توسط اصحاب وقف در بخش احیای وقف، موقوفات و بقاع متبرکه صورت گرفته است.

به گزارش انتهاج ، حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی در همایش استانی یاوران وقف خراسان رضوی اظهار کرد: اوقاف با ورود به موضوع امور خیریه از جمله پیگیری آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تاکنون با پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان به سازمان زندانها، تعدادی از زندانیان را آزاد کرده است.

وی افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته بهره برداری بیش از ۷۰۰ کیلو وات برق خورشیدی در دهه وقف و بهره برداری ۷۰۰ کیلو وات برق خورشیدی دیگر تا دهه فجر است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای پروژهای متعدد سرمایه گذاری برای موقوفات یکی از کارهایی است که به اشتغال، رونق وقف و موقوفات و تثبیت موقعیت مکانی موقوفات که مانع تعرضات حقوقی و تصرفات وقف و موقوفات می شود کمک می کند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده بیان کرد: اگر فرهنگ وقف احیا شود همانطور که موقوفات احیا می شود بسیاری از نیازمندی‌های جامعه برطرف می شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان