شما اینجا هستید

اخبار » مشارکت در انتخابات، پیروزی نظام بود

بجنورد – استاندار خراسان شمالی با قدردانی از مشارکت مطلوب مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره خبرگان رهبری، این حضور را یک پیروزی ارزشمند برای کلیت نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش انتهاج، محمدعلی شجاعی روز شنبه با صدور پیام تقدیری برای مردم این استان گفت: این انتخابات که در اوج فشارهای دشمنان نظام علیه ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی، در آرامش و امنیت کامل برگزار شد، فارغ از طیف بندی های سیاسی رایج، یک پیروزی برای کلیت نظام جمهوری اسلامی بود که با حضور حداکثری شما مردم دوراندیش، فشارها را به بهترین شکل خنثی کرد و گوشه دیگری از ظرفیت های مردم سالاری دینی را در چشم جهانیان پدیدار ساخت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار کرد: انتخابات پرشور و سرنوشت ساز دوم اسفندماه ۱۳۹۸ که با حضور آگاهانه شما مردم در پای صندوق های رأی رقم خورد و همانند برگ زرینی در کتاب قطور حماسه های ۴۰ ساله شما مردم انقلابی و وفادار می درخشد، فصل نوینی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران گشود.
وی افزود: برای این نعمت بزرگ خدای متعال را شاکر و سپاسگزارم و از همه کسانی که با مشارکت خود در این رویداد مهم، صلابت و اقتدار کشور و نظام را بار دیگر به اثبات رساندند، قدردانی می کنم.

شجاعی همچنین، از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی و دیگر دست اندرکاران این انتخابات، که از ماه ها قبل، نهایت تلاش خود را برای اجرای هرچه مطلوب تر انتخابات و فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور گسترده اقشار مختلف مردم این استان در ۸۴۰ صندوق اخذ رأی متمرکز ساخته بودند، تشکر و قدردانی کرد.

مشارکت بیش از ۵۰ درصد مردم استان در انتخابات

در این انتخابات بیش از ۶۵۸ هزار نفر در استان خراسان شمالی واجد شرایط رای بودند که بیش از ۵۰ درصد آنان در این عرصه مشارکت کردند.

این در حالی است که هنوز ستاد انتخابات خراسان شمالی رقم دقیقی از میزان مشارکت مردم استان در این انتخابات ارائه نکرده و نتایج آرای منتخبان مردم را اعلام نکرده است.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان