شما اینجا هستید

اخبار » فعالیت ۱۶۶ نفر در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر خراسان رضوی

مشهد – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از فعالیت ۱۶۶ نفر در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر خراسان رضوی به صورت شبانه روزی خبر داد.

به گزارش انتهاج، اسماعیل بهمن آبادی با بیان اینکه طرح امداد و نجات زمستانه جاده‌های خراسان رضوی از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده است، گفت: در این طرح ۲۵ پایگاه ثابت بین شهری و هفت پایگاه موقت در جاده ها و دو پایگاه کوهستانی در چناران و بوژان نیشابور مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه یک پایگاه امداد هوایی نیز آماده ارائه خدمت در کلیه جاده های مواصلاتی به خراسان رضوی است، افزود: این طرح تا ۲۴ اسفند ماه ادامه داد و بعد از آن نیز در تاریخ ۲۵ اسفندماه نیز طرح امداد نوروزی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در پایگاه های ثابت درون شهری پنج امدادگر و در پایگاه های جاده ای چهار امدادگر مستقر هستند، خاطر نشان کرد: در مجموع با احتساب نیروهای امداد کوهستان و امداد هوایی ۱۶۶ نفر در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر خراسان رضوی به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

بهمن آبادی یادآور شد: در تمامی پایگاه‌های ثابت درون شهری آمبولانس و ست نجات وجود دارد همچنین در پایگاه‌های جاده ای نیز از تجهیزات لازم و کافی بهره مند هستند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان