شما اینجا هستید

اجتماعی » رعایت اصل بی طرفی در انتخابات باعث مشارکت مردم می شود 

اسفراین- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین گفت: وظیفه داریم با رعایت اصل بی طرفی در انتخابات شرایط حضور گسترده مردم در پای صندوقهای اخذ رای را فراهم نمائیم.

به گزارش انتهاج، امروزجلسه شورای اداری با موضوع تکریم و معارفه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی برگزار شد

علی بیگ زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین ماندگاری اصول و مسائل ارزشی انسانی را در انجام خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد و گفت: فرمانداری اسفراین با کسب عنوان رتبه برتر در ارزیابی جشنواره شهید رجایی نشان داد که خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خویش قرار داده است .

دموکراسی و مردم سالاری دینی

وی در ادامه برگزاری انتخابات را وجود دموکراسی و مردم سالاری دینی در ایران عنوان کرد و گفت: در انتخابات وظیفه داریم با حفظ اصل بی طرفی شرایط حضور گسترده مردم را در پای صندوقهای رای فراهم کنیم. وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی اجازه تبلیغات برای کاندیداهای احتمالی انتخابات را ندارند.

بیگ زاده یکی از گذاره های مدیریتی را گذر از رقابت و ایجاد مشارکت بیان کرد و افزود: دولت نباید با مردم رقابتی کار کند و باید بستر مشارکت را فراهم کند تا مردم در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ورود پیدا کنند و وظیفه مسئولین ایجاد فضای سالم برای برگزاری انتخاباتی پرشور است .

طرح همگام هشت گام گنجینه معرفت؛ الگوی مدیریتی جدید استاندار خراسان شمالی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار از فضای ایجاد شده در استان توسط دکتر شجاعی گفت و اظهار داشت: از ابتدای ورود دکتر شجاعی به استان خراسان شمالی تعداد زیادی از مقامات کشوری و ملی با وی دیدار داشته اند و تعدادی مصوبه با اعتباری مشخص برای استان مصوب شده است که همه این مصوبات در جهت و راستای توسعه استان است.

وی طرح توسعه” همگام هشت گام گنجینه معرفت” را الگوی مدیریتی جدید استاندار خراسان شمالی بیان کرد و گفت: در این طرح همه عوامل توسعه در کنار هم قرار می گیرند و هشت شهرستان استان از آن بهره مند خواهند شد.

بیگ زاده پرداختن به مسائل حاشیه ای را عاملی برای از دست دادن زمان و فرصت سوزی عنوان کرد و گفت: جامعه ای که به دنبال توسعه است هرگز به مسائل حاشیه ای نمی پردازد چرا که زمان را برای توسعه از دست می دهد.

وی با بیان این مطلب که دولت کلید بودجه را برای سال آینده زده است اظهار داشت : در بودجه جدید وابستگی به نفت کم شده است .

بیگ زاده در ادامه گفت: دور دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری مصوب شورای عالی اداری کشور به استان ها ابلاغ شده است و باید اجرایی شود.

بیگ زاده افزود: توسعه دولت الکترونیک و بهره مندی از فناوری های نوین یکی از این برنامه ها می باشد که هدف آن کاهش زمان و تسریع در روند رسیدگی به امور مردم می باشد.

اجرای برنامه های تحول نظام اداری

وی گفت: اجرای برنامه های تحول نظام اداری، واگذاری خدمات دولت توسط دستگاه های اجرایی به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان و انتصاب بانوان توانمند در مناصب مدیریتی از جمله موارد ارزیابی دستگاه های اجرایی در سالجاری می باشد.

وی با بیان این مطلب که ارتقاء بهره وری نیز یکی از شاخصهای برنامه دوم اصلاح نظام اداری است اظهار داشت: با استفاده درست از منابع می توانیم سطح بهره وری را ارتقاء دهیم .

وی در بخش پایانی سخنان خود از فضای همدلی و تعامل ایجاد شده توسط فرماندار اسفراین با اعضای شورای تامین، ائمه جمعه شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی تقدیر کرد و گفت : اقدامات فرمانداراسفراین در راستای توسعه شهرستان، شایسته تقدیر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان