شما اینجا هستید

اجتماعی » سیزدهم آبان ماه تجلی عزم ملت ایران در برابر استکبار جهانی

اسفراین- دیروز مراسم راهپیمایی روز “مبارزه با استکبار جهانی” در سراسر ایران اسلامی‌ با حضور گسترده مردم، دانشجویان و مسئولان آغاز شد.

به گزارش انتهاج، علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به سه رخداد مهم در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در روز ۱۳ آبان، افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در سال ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳۵۸ از سوی دانشجویان پیرو خط امام (ره) سه اتفاقی است که هر یک به سهم خود نقش مؤثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته اند.

وی وقایع ۱۳ آبان ماه را مبدأ تاریخ استکبارستیزی مردم هوشیار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت مسلمان ایران در مقابل انواع توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نظامی، سیاسی و جنگ همه‌جانبه‌‌ اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند؛ ملتی که درسایه حاکمیت ولایت فقیه ، عزّتمندانه ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و ایران، انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در ادامه گفت: مهمترین رویداد در ۱۳ آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان بود که امام خمینی(ره) این حرکت را انقلاب دوم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری کردند.

علی بیگ زاده گفت: سیزدهم آبان ماه تجلی عزم ملت ایران در برابر استکبار جهانی است که مردم با حضور در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

بیگ زاده حضور بیدار و با بصریت ملت ایران اسلامی در صحنه های مختلف نظام جمهوری اسلامی را  خنثی کننده توطئه های دشمنان برشمرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران کانون بیداری جهان اسلام بود.

 

حضور پرشور و معنادار مردم ، پاسخ محکمی به استکبار جهانی است

 

فرماندار اسفراین نیز با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنان انقلاب  ودر راس آن آمریکا در طول ۴۰ سال بر علیه نظام توطئه کردند اما این توطئه ها  با استقامت مردم و به برکت خون شهدا خنثی شد.

طاهر رستمی حضور پرشور و معنادار مردم در راهپیمایی ها را پاسخ محکمی به استکبار جهانی عنوان کرد و اظهار داشت: ملت ایران اسلامی امروز با حضور گسترده خود بار دیگر روحیه استکبار ستیزی خود را فریاد زدند وضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با ولایت فقیه عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان