شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در اسفراین و بخشهای تابعه آن

اسفراین- مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با شعار « استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی امریکا» هم‌زمان با سراسر کشور ساعت ۹ امروز صبح در اسفراین ، صفی آباد ، بام و روستای روئین برگزار شد.

به گزارش انتهاج، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم، از جمله دانشجویان، دانش آموزان و مسئولان در اسفراین، صفی آباد، بام و روئین برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

گفتنی است بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال با هدف تحقق بیانیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی – بیانیه گام دوم – و با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» برگزار شد.

بر پایه این گزارش برگزاری نمایشگاه “طرح یک لنگه کفش و یک سطل آب” با موضوع استکبار ستیزی و یوم الله ۱۳ آبان و همچنین برپایی ایستگاه نقاشی بر روی پارچه توسط دانش آموزان با موضوع ۱۳ آبان و روز دانش آموز از دیگر برنامه های جانبی ۱۳ آبان امسال در شهرستان اسفراین بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان