شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری متهمان قیر رایگان در خراسان شمالی

بجنورد – رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دستگیری دو نفر از مدیران سابق استانی و چند نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی به اتهام اختلاس میلیاردی خبر داد.

به گزارش انتهاج، حجت الاسلام جعفری اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در بررسی نحوه توزیع قیر رایگان در استان، مشخص شد در این حوزه و در یک فرآیند پیچیده نوعی فساد مالی توسط تعدادی از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شکل گرفته است.

وی اتهام متهمان را تاکنون مشتمل بر ارتشاء به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، پولشویی و اختلاس به میزان ۲۵ میلیارد ریال و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به ماهیت جرایم ارتکابی و نیز ابعاد مختلف موضوع، متهمان با صدور قرار بازداشت موقت ، روانه زندان مرکزی بجنورد شده اند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان دو نفر از مدیران سابق استانی و چند نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی هستند.

گفتنی است از حدود دو هفته پیش خبر‌هایی مبنی بر دستگیری شهردار مرکز یکی از بخش‌های بجنورد شنیده و در روز‌های اخیر نیز خبر‌هایی از دستگیری دو مسئول سابق در استانداری در فضای مجازی منتشر شد که تاکنون از سوی مقامات رسمی، خبری در خصوص سمت فعلی یا اسبق مدیران دستگیر شده منتشر نشده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان