شما اینجا هستید

اجتماعی » برخورد قاطع تر با تعرضات غیرقانونی به حریم طبیعت ضروری است

شیراز – امام جمعه شهرستان کازرون برخورد قاطع تر با تعرضات غیرقانونی به حریم طبیعت را ضروری برشمرد.

به گزارش انتهاج، حجت الاسلام محمد صباحی در دیدار با رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون ضمن ابراز خرسندی از تلاش نیروهای این مجموعه در برخورد با فرصت طلبان و سود جویان در اراضی ملی ، از تعامل و هماهنگی با اداره منابع طبیعی شهرستان قدردانی کرد.

وی با ارائه پیشنهادات و اقدامات کاربردی ، بر همکاریهای گسترده در راستای حفظ و احیای جنگل ها و نیز مقوله درختکاری با مشارکت مردم و آگاهی رسانی از طریق تریبون های سازنده امامان جمعه در سطح شهرستان تاکید کرد.

امام جمعه کازرون با اشاره به تلاش بیشتر در جهت مقابله و برخورد قاطع با متعرضان و زمین خواران حوزه منابع طبیعی و انفال، گفت: در این راستا باید مطابق قانون و با قاطعیت تمام با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کازرون نیز در این دیدار خواستار همکاری بیش از پیش این مجموعه با منابع طبیعی شد.

سید مجتبی ایران محبوب با اشاره به گستردگی عرصه های منابع طبیعی شهرستان و اهمیت حفاظت بیش از پیش این عرصه ها بر لزوم فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ طبیعت دوستی از طریق تریبون معتبر ائمه جمعه و جماعات تاکید کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان