شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری باند سرقت از سالمندان در گلستان

گرگان – رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری باند سرقت از سالمندان خبر داد و گفت: طی اقدامات پلیسی باند چهار نفره سرقت از افراد سالمند در گلستان دستگیر شدند.

به گزارش انتهاج، سرهنگ مجتبی مروتی با بیان اینکه سارقان اهل یکی از استان های شرقی کشور هستند، اظهار کرد: این افراد به ۲۶ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کرده و شکات آن ها هم شناسایی شدند.

مروتی با اشاره به این که ۱۶ فقره سرقت در گرگان به وقوع پیوسته است، افزود: این افراد، سالخوردگان را سوار تاکسی کرده و با ترفندی کیف آن ها را به سرقت می بردند.

وی در ادامه از یک کودک آزاری که منجر به فوت شد، در استان خبرداد و گفت: پسر ۶ ساله در اواخر شهریور در گنبدکاووس در بیمارستان فوت کرد که علائم ضرب و شتم بر روی بدن وی وجود داشت.

وی اظهارکرد: بعد از بررسی ها مشخص شد که مادر بچه که معتاد بوده در خانه مواد فروش با مصرف مواد دچار توهم شده و اقدام به زدن کودک خود می کند و علاوه بر مادر، فروشنده مواد هم کودک آزاری مشارکت داشته است.

مروتی خاطر نشان کرد: بدن نیمه جان کودک به بیمارستان منتقل ولی به دلیل شدت جراحات فوت می کند.

وی یاداور شد: در این ماجرا مادر و مواد فروش دستگیر شدند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان