شما اینجا هستید

اخبار » اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج های جوان قروه ای

قروه – مدیر مؤسسه خیریه خانه امید از اهدای ۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در راستای ترویج ازدواج آسان به زوج های جوان قروه ای شهرستان خبر داد.

به گزارش انتهاج، مصطفی ملکی با اعلام این خبر گفت: با هدف ترویج ازدواج آسان ۱۲ سری جهیزیه کامل به همت مؤسسه خیریه خانه امید با مشارکت دفتر امام جمعه، کمیته امداد و اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه به زوج های جوان اهدا شد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت یک ساله خانه امید در قروه، اظهار کرد: مؤسسه با شعار همه یک خانواده ایم شکل گرفت و در واقع سه حوزه درمان، اشتغال و تأمین جهیزیه برای نیازمندان از جمله اهدافی هستند که در رأس همه امور برای ما قرار دارند.

ملکی با بیان اینکه در این یک سال ۲۰۰ خانواده نیازمند شناسایی شده اند، افزود: با تشکیل پرونده برای آنان به رفع مشکلات مرتبط پرداخته شده و مهمترین نکته در کار شفافیت مالی مؤسسه است که به صورت کاملاً استاندارد همه کمک ها بدون تحویل نقدی به متقاضی هزینه می شود.

وی همچنین از اعزام کاروان ۴۰ نفره زائر اولی برای نخستین بار به کربلا توسط خانه امید خبر داد و تصریح کرد: تلاش ما بر رعایت عدالت است و سعی می شود افرادی پوشش داده شوند که در هیچ نهاد حمایتی نیستند و بدین گونه تداخلی با مؤسسات دیگر نخواهیم داشت.

گفتنی است مؤسسه خیریه خانه امید در یکم دی ماه ۹۷ با هدف کمک به نیازمندان و پذیرش احساس مسئولیت اجتماعی در شهرستان قروه آغاز به کار کرده است و در حال حاضر در حوزه خدمات حمایتی و رفاهی، مهارت و توانمند سازی، مسکن و عمران، خدمات عمرانی و آموزشی و تحصیلی به فعالیت پرداخته است.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان