شما اینجا هستید

آذربايجان شرقي » جلوگیری از بیکاری بیش از ۱۴۰۰ کارگر با ورود دادگستری

تبریز – رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دادگستری آذربایجان شرقی مانع از بیکاری ۱۴۶۰ کارگر شده است.

به گزارش انتهاج ، موسی خلیل الهی در جلسه قضات و مسئولین قضایی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد : بسیاری از کارخانه‌ها مهم تولیدی همچون تبریز کف، رخش خودرو، سراب گاز، بلبرینگ سازی و… با ورود دستگاه قضایی استان به فعالیت خود ادامه داده و مانع از بیکاری ۱۴۶۰ کارگر شده‌ایم.

وی یا اشاره به اینکه در راستای مبارزه با مظاهر فساد و تأکید ریاست قوه قضاییه، در پرونده‌های مفاسد اقتصادی تفاوتی بین دانه‌درشت‌ها و دیگر افراد وجود ندارد ، تصریح کرد : تعداد ۴۷ پرونده که شامل فروش غیرقانونی مواد پلیمری، ارتشا و … بوده با ۴۰ نفر محکوم مجموعاً به صدسال حبس و بازگشت ۲۲۰ میلیارد تومان به بیت‌المال همراه بوده است.

وی افزود: دادگستری استان با ورود به موضوع آلودگی پالایشگاه تبریز، اقدام به پلمپ کلیه لوله‌های مازوت پالایشگاه کرده و گام بزرگی در حفاظت از محیط‌زیست برداشته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از زمین‌های مرغوب که توسط زمین‌خواران در حال تملک بود، به اراضی ملی بازگشته است ، خاطر نشان کرد : تعداد کل پرونده‌های مسن در استان به ۱۵۲ عدد کاهش یافته و امیدواریم این آمار در پایان سال به صفر برسد.

خلیل اللهی ادامه داد: ضرورت احداث مجتمع خانواده در کلانشهر تبریز به چشم می خورد و نیازمند تاسیس این مجتمع هستیم. همچنین نیازمند احداث مجتمع خدمات درمانی، فرهنگی و تفریحی برای کارکنان دادگستری استان هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان