شما اینجا هستید

اخبار » ۲ میلیون و ۳۰۸ هزار تن کالا در استان اردبیل جابه جا شد

اردبیل – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جا به جایی دو میلیون و ۳۰۸ هزار تن کالا در هفت ماه گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش انتهاج ، علی رحمتی در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است، گفت : در ۷ ماه گذشته ۱۷۵ هزار و ۲۲۰ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی از جابه جایی دو میلیون و ۳۰۸ هزار تن کالا در هفت ماه گذشته در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد : محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابه جا شده استان در مدت یاد شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان ، تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل در ادامه به توزیع ۴۹ هزارو ۲۳۰ حلقه لاستیک سهمیه‌ای به نرخ دولتی در بین رانندگان اشاره کرد و افزود: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام می‌شود که حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان