شما اینجا هستید

اخبار » تولید ۱۷۰۰ تن ماهی در دریاچه سد کارون ۴

شهرکرد – رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از تولید یک هزار و ۷۰۰ تن ماهی در قالب طرح پرورش در قفس در دریاچه سد کارون ۴ طی سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج ، غریب با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر یک هزار و ۷۰۰ تن ماهی در قالب طرح پرورش در قفس در دریاچه سد کارون ۴ تولید و روانه بازار شد.

وی اظهار کرد : در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید و استفاده بهینه از منابع آبی استان، در چهار سال گذشته برنامه‌ریزی منسجم طرح پرورش ماهی در قفس، پشت سدهای بزرگ منطقه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود : اجرای دستورالعمل سازمان شیلات برای پرورش ماهی در قفس در بزرگترین سد بتونی قوسی کشور به تایید کارشناسان وزارت نیرو، سازمان شیلات و محیط زیست رسیده است.

غریب با اشاره به اینکه این استان با تولید سالانه ۲۴ هزار تن ماهی سردابی رتبه نخست کشور را دارد، خاطر نشان کرد : با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در استان، ایجاد اشتغال در بخش آبزی پروری استان یک ضرورت است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان