شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر از ۵ هزار نفر از مردم شهر مهران با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

ایلام – رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از تقدیر از ۵ هزار نفر از مردم شهر مهران خبر داد و گفت : این حرکت توسط جمعی از طلاب سازمان تبلیغات با حضور در درب منازل بیش از پنج هزار نفر از مردم شهر مهران با اهدای لوح و هدیه معنوی انجام شد.

به گزارش انتهاج ، حجت الاسلام محمد قمی در شهرستان مرزی مهران اظهار کرد : امروز فرصتی شد تا از زحمات و خدمات مردم مهران در ایام اربعین تقدیر شود.

وی از برنامه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برای اربعین سال آینده خبر داد و افزود : این سازمان از هیچ کمکی برای رونق مرز مهران در اربعین دریغ نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد : مردم ایران قدردان مردم مهران هستند و در این راستا سازمان تبلیغات نیز برای اربعین سال آینده برنامه ویژه برای این شهر مرزی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تلاش های مردم ایلام و مهران برای خدمات رسانی به زوار امام حسین(ع) جای تقدیر و تشکر دارد، افزود: زیرساخت های این استان و مرز مهران برای اربعین سال آینده باید تکمیل شود.

حجت الاسلام قمی عنوان کرد: با توجه به اینکه سال های آینده قطعا تردد زوار در این مرز بیشتر خواهد شد، نیاز است توجه ویژه ای به این مرز در بخش زیرساخت ها و امکانات شود.

وی افزود: آینده ای روشن و پر رونق در انتظار مرز مهران خواهد بود و سازمان تبلیغات نیز از هیچ تلاش، کوشش و کمکی برای رونق این مرز در اربعین دریغ نخواهد کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان