شما اینجا هستید

اجتماعی » تعطیلی بازار بجنورد در صبح پنج شنبه

 

بجنورد – رئیس اتاق اصناف بجنورد از تعطیلی بازار بجنورد در صبح پنج شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: با درخواست بازاریان بجنورد برای برگزاری مراسم سوگواری شهید سپهبد قاسم سلیمانی بازار بجنورد تا ظهر روز پنج‌شنبه تعطیل است.

به گزارش انتهاج، مهدی امیدوار در جمع خبرنگاران در اتاق اصناف بجنورد اظهار کرد: مراسم بزرگداشت و عزادارى شهادت سپهبد سلیمانى از ساعت ٨/۵ صبح روز پنج شنبه تا قبل از اذان ظهر در مسجد انقلاب برگزار مى شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد کسبه بر اساس اصول عقایدی که در کسب‌وکار دارند، قوانین را رعایت می‌کنند، افزود: نظارت باید بر تولیدکنندگان عمده باشد و مسئولین اصناف تمام انرژی خود را برای نظارت گذاشته‌اند تا تخلفی صورت نگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به علت گستردگی کار شب یلدا از نیروی بسیج اصناف برای نظارت و بازرسی استفاده کردیم، خاطر نشان کرد: طی ۹ ماه سال جاری حدود ۶ هزار و ۶۱۵ فقره بازرسی و تشکیل ۴۸۷ پرونده فقط در مرکز استان انجام‌شده که ۸۰ درصد تخلفات عدم درج قیمت بر روی کالا بوده است.

امیدوار ادامه داد: پوستری تحت عنوان بی درج قیمت نخریم،برای جلوگیری از این تخلف طراحی‌شده است که بر درب مغازه ها نصب  می شود.

امیدوار با اشاره به شکایات مردمی از کسبه خاطرنشان کرد: تاکنون در این ۹ ماه تعداد هزار و ۱۶۰ مراجعه و شکایات مردمی به اصناف داشته‌ایم.

خراسان شمالى در حوزه کسب و کار جزو استان هاى رده پایین است

وی از مردم درخواست کرد، فریب سایت‌های کلاه‌برداری و کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی را نخورند و به‌هیچ‌وجه از آنها خرید نکنند، زیرا اکثریت آن‌ها تقلبی‌اند و شکایات زیادی در خصوص سایت‌های جعلی و تقلبی از سوی مردم می‌شود.

رئیس اتاق اصناف بجنورد با اشاره به اینکه خراسان شمالى در حوزه کسب و کار جزو استان هاى رده پایین است و کاسبان براى کسب و کار مى جنگند، گفت: اجاره بهاى مغازه ها در بجنورد، افزایش ۳ برابری قیمت ها و کاهش قدرت خرید مردم از مشکلات کسبه بجنورد است.

امیدوار در پایان از صدور حکم جلب فردى که در میدان میوه و تره بار بجنورد سال ها بدون داشتن پروانه کسب فعالیت مى کرد و کلاهبردارى کرده بود، خبر داد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان