شما اینجا هستید

آذربايجان غربي » متلاشی شدن شبکه کلاهبرداران تلفنی در مهاباد

مهاباد – فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: اعضای شبکه سه نفری کلاهبرداران تلفنی که به بهانه قطع یارانه و کمک معیشتی اقدام به خالی کردن حساب شهروندان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش انتهاج، سرهنگ برزو تجاری اظهار کرد: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان در قالب سهام عدالت، یارانه و بسته معیشتی، مراتب در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا پس از انجام تحقیقات و شگردهای پلیسی در نهایت مخفیگاه کلاهبرداران را شناسایی و طی عملیاتی سه نفر از این کلاهبرداران حرفه‌ای را که با حیله و چرب زبانی از پشت تلفن همشهریان را به پای عابر بانک جهت واریز و دریافت کمک معیشتی می‌کشاندند، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ تجاری خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌ها به هفت فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: شهروندان برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی به تماس‌های تلفنی افراد مشکوک در خصوص برنده شدن در مسابقات و قرعه‌کشی و دیگر ترفندهای کلاهبرداری توجه نکنند و مراتب را سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان