شما اینجا هستید

آذربايجان شرقي » مردم مرند شاکی از تفاوت قیمت کالاها

مرند – معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم مرند از تفاوت قیمت کالاها در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها شاکی هستند لذا کنترل قیمت کالاها ضرورت دارد.

به گزارش انتهاج، داود گرشاسبی، در جلسه تنظیم بازار شهرستان مرند اظهار کرد: کمبود کالا در سطح شهرستان نداریم اما باید مواظب افزایش قیمت‌ها باشیم که برخی افزایش‌ها حاصل سو استفاده افراد است.

وی افزود: مردم از افزایش قیمت‌ها شاکی هستند زیرا قیمت یک قلم کالا در بین فروشگاه‌ها و مغازه‌ها با همدیگر تفاوت دارد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تثبیت قیمت در بازار خاطر نشان کرد: در حال حاضر قیمت گوشت گرم متفاوت است که باید استاندارد قیمت رعایت شود و نظارت جدی صورت گیرد.

گرشاسبی ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مرند با برنامه ریزی لازم، نظارت جدی بر قیمت‌ها داشته و ضمن بازدید دوره‌ای و حضور بیشتر با متخلفین برخورد کند.

فرماندار شهرستان ویژه مرند همچنین با اشاره به تهیه و توزیع مناسب میوه شب عید، یادآور شد: دستگاه‌های ذیربط نسبت به تأمین میوه شب عید برنامه ریزی مناسبی انجام دهند تا مردم با مشکل مواجه نشوند و تعدیل در قیمت میوه و حقوق مصرف کننده رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از توزیع میوه شب عید، تعدیل در قیمت‌ها است، افزود: میوه بر حسب نیاز پیش بینی و به روستاها هم توجه شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان