شما اینجا هستید

اخبار » تجمع غیر قانونی در اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آلومینای ایران (جاجرم)

جاجرم – به گزارش انتهاج ، مدیر عامل کارخانه آلومینای ایران (جاجرم) تورج زارع در گفتگو با خبرنگار انتهاج از تجمع غیر قانونی برخی افراد در اعتراض به نتایج آزمون استخدامی کارخانه آلومینای ایران (جاجرم) خبر داد و در ادامه افزود: آزمون استخدامی بصورت کاملا شفاف و توسط دانشگاه صنعتی شریف که از معتبر ترین و مجرب ترین دانشگاه های کشور در این زمینه است برگزار گردید.

زارع با اشاره به این که عده ای از معترضین حتی در آزمون شرکت نکرده بودند اما بعضی از مسئولین شهری درخواست داشتند که به کار گیری افراد معترض در برنامه شرکت آلومینا قرار گیرد، در ادامه تاکید کرد: آلومینای ایران (جاجرم) یک شرکت دولتی است و برای به کار گیری نیرو باید مجوزهای لازم را داشته باشد.

مدیرعامل کارخانه آلومینای ایران تصریح کرد : روز دوشنبه نتیجه آزمون استخدامی به صورت کاملا شفاف به همراه نمرات در سایت مربوطه منتشر شد.

وی در انتها عنوان داشت: آلومینای ایران تنها کارخانه تولید مواد اولیه تولید فلز آلومینیوم در کشور است و کار بسیار حساسی برای کشور انجام می دهد اما بیشتر از ظرفیت نمی توانیم نیرو جذب کنیم و شایسته است مردم شرایط را درک کنند و صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.

 

تولید آلومینای جاجرم ۴۰ هزار تن افزایش می یابد

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان