شما اینجا هستید

اجتماعی » تایید صلاحیت ۵۸ درصد از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در کشور

خرم‌آباد – معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۲۴۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: ۵۸ درصد از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط شناخته و به ادارات کل،معرفی شدند.

به گزارش انتهاج، محمود محمودزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران مرکز لرستان با بیان اینکه در مرحله اول بیش از ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند، و در حال حاضر در مرحله معرفی متقاضیان به پروژه هستیم، گفت: در لرستان در مرحله اول هزار و ۷۰۰ نفر را ثبت نام کردیم که از این تعداد بیش از ۶۱ درصد واجد شرایط شناخته شده‌اند و به پروژه‌ها معرفی می‌شوند.

وی افزود: سهمیه لرستان حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد است و امیدواریم با کمک استاندار و مدیران استانی تأمین زمین شود.

وی با اشاره به اینکه پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی طرح اقدام ملی، در قالب ۴۰۰ هزار واحد برای دهک‌های ۴ تا هفت شروع شد، اظهار کرد: علاوه بر این برای دهک‌های اول تا سوم برنامه‌هایی است که به زودی اعلام می‌شود و گروه‌های شغلی مثل معلمان، نیروهای مسلح و کارگران و بازنشستگان هستند که تفاهمنامه‌هایی با وزارتخانه‌های مطبوعه داریم تا شرایط لازم را برای خانه دار شدن آنها فراهم کنیم.

مهلت ثبت اعتراض در سامانه طرح اقدام ملی مسکن از ابتدای اسفندماه شروع و تا ۱۰ ام این ماه نیز ادامه خواهد داشت

وی با بیان اینکه برای دهک‌های ۴ تا ۷ که ثبت نام شد، برای مرحله اول ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند به اضافه ۲۰ هزار نفر هم در بافت فرسوده، افزود: در سطح این ۲۴۰ هزار نفر پالایش صورت گرفته و ۵۸ درصد واجد شرایط شناخته و به ادارات کل، معرفی شدند، این افراد مراجعه حضوری می‌کنند و در صورت تأیید نهایی به بانک معرفی می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مهلت ثبت اعتراض در سامانه طرح اقدام ملی مسکن از ابتدای اسفندماه شروع و تا ۱۰ ام این ماه نیز ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: در صورتی که کسی در این مرحله اعتراض داشته باشد از اول اسفندماه تا دهم اسفند می‌تواند به سامانه مراجعه کرده و اعلام اعتراض کند تا کاملاً بررسی شود و حقی از کسی ضایع نشود.

پروژه ۶.۶ هکتاری اقدام ملی مسکن لرستان،یکی از پروژه‌های نادر در کشور است

محمودزاده با اشاره به اینکه پروژه ۶.۶ هکتاری اقدام ملی مسکن لرستان که امروز کلنگ‌زنی شد، یکی از پروژه‌های نادر در کشور است، تصریح کرد: سال‌ها بحث بازسازی بافت‌های فرسوده را داشتیم اما به لحاظ مسائل قانونی و اجرایی شرایط فراهم نشد، امروز این مسئله علاوه بر اینکه در قالب طرح اقدام ملی اتفاق می‌افتد یکی از اتفاقات بزرگ بازسازی بافت‌های فرسوده کشور است که در لرستان انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان یادآور شد: ما در مجموع حدود ۴ هزار و ۸۰۰ واحد در شهرهای بزرگ استان، سه هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار و سه هزار واحد هم در بافت فرسوده استان اجرایی خواهیم کرد که اگر شرایط اعم از تأمین زمین انجام شود به زودی مرحله دوم ثبت نام را نیز خواهیم داشت.

گفتنی است کلنگ‌زنی سایت ۸۷۰ واحدی طرح اقدام ملی و کلنگ‌زنی پروژه ۶.۶ هکتاری اقدام ملی مسکن امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر انجام شد.همچنین افتتاح پروژه بازسازی خطوط راه آهن لرستان در شهرستان دورود از دیگر برنامه های سفر یکروزه محمد اسلامی به لرستان است.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان