شما اینجا هستید

اخبار » توزیع هزار و ۸۰۰ تن سیب و پرتقال در بازار استان مرکزی

اراک – معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از توزیع هزار و ۸۰۰ تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب کارگروه ستاد تنظیم بازار در نقاط مختلف استان مرکزی خبر داد.

به گزارش انتهاج، جعفر اصغری گفت: ۶۰۰ تن سیب و یک‌ هزار و ۲۰۰ تن پرتقال با هدف تنظیم بازار در روزهای پایانی سال توزیع می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کالا و خدمات بهاره نیز، ۱۱ اسفند در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان در اراک برپا می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ غرفه به مدت یک هفته اقلام شب عید را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

وی افزود: غرفه‌های کالاهای اساسی از قبیل شکر، قند، برنج و گوشت با قیمت ستاد تنظیم بازار نیز در نمایشگاه بهاره اراک ایجاد می‌شود.

اصغری با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه کالا و خدمات بهاره خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان کالاهای اساسی برای شرکت در نمایشگاه بهاره اراک در اولویت هستند و در صورت باقی ماندن غرفه‌ها واحدهای صنفی دارای مجوز و پروانه فعالیت نیز می‌توانند در این رویداد اقتصادی شرکت کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایشگاه کالا و خدمات از ۱۱ اسفندماه امسال به مدت یک‌هفته در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود.

اصغری یادآور شد: فعالان صنفی و تولیدی در حوزه‌های کیف، کفش، پوشاک، مواد غذایی، خشکبار، آجیل، شیرینی و شکلات می توانند برای شرکت در نمایشگاه بهاره اراک شرکت کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان