شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری مراسم عقد ۸۶ زوج جوان یزدی در سال ۱۴۰۲ 
گروه : اخبار

به گزارش سایتخبریتحلیلی انتهاج یزد به نقل از روابط عمومی آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع)؛ حجت الاسلام دهقانی زاده با اشاره به اجرای طرح سراسری پیوند آسمانی در امامزادگان اظهار داشت: از آنجا که ازدواج، دستور صریح قرآن است که باید به آن عمل شود و جوانان هم در مسیر ازدواج خود با موانعی روبرو هستند؛ می بایست همه افراد در جامعه برای در پیش گرفتن ازدواجی آسان به خانواده ها کمک کنند.

وی در ادامه گفت : با توجه به ظرفیت بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی جامعه می توان از این ظرفیت در مسیر مراسم عقد و ازدواج جوانان بهره برد.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) تصریح کرد: هدف از این طرح، گسترش ازدواج آسان به سبک اسلامی، کمک به جوانان در راستای برگزاری این مراسم و دوری از تجمل گرایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می باشد.

حجت الاسلام دهقانی زاده به برگزاری مراسم عقد در امامزاده اشاره کرد و گفت: ۸۶ زوج جوان یزدی در سال ۱۴۰۲ و در اتاق عقد آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) زندگی خود را آغاز کردند و از جمله امکاناتی که به زوج های جوان تعلق گرفته است، فضا و سفره عقد رایگان است.

وی در پایان گفت: خیرین محترم می توانند با پرداخت نذورات فرهنگی خود در ترویج این سنت حسنه کمک کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان