شما اینجا هستید

اخبار » استخدام ۸۰ نیروی جدید پرستار در لرستان

خرم‌آباد – رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از استخدام ۸۰ نفر نیروی جدید پرستار در استان به زودی خبر داد.

به گزارش انتهاج، محمدرضا نیکبخت در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود نیروی پرستار در استان و فعالیت سه هزار و ۲۹۹ پرستار در سطح استان ، اظهار کرد: این تعداد در قالب گروه پرستاری و شامل پرستار، تکنسین اتاق عمل، تکنسین هوشبری و پرستار بخش‌های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه در سطح استان ۱۶ بیمارستان وجود دارد، افزود: در استان با کمبود نیروی پرستاری مواجه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه ۸۰ پرستار در قالب آزمون جدید استخدام خواهیم کرد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بهترین دانشگاه در پرداخت مطالبات پرستاری است.

نیکبخت با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تنها دانشگاهی است که کارانه پرستاران را تا پایان تیرماه پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: بقیه دانشگاه‌ها تا پایان بهمن، اسفند و حتی آذر و آبان ۹۷، کارانه پرستاران را پرداخت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه از تجلیل از ۹۰ پرستار نمونه لرستان طی مراسم روز پرستار خبر داد و گفت: ملاک در انتخاب این تعداد پرستار نمونه، کارایی، فعالیت، سرزندگی، همراهی با بیمار و کوشش در راستای رعایت آیتم‌های پرستاری بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان