شما اینجا هستید

اجتماعی » جذب ۳۰۰ نیروی کار جدید در کارخانه تولید فرش قائمشهر

قائمشهر – معاون اقتصادی وزیر کشور از جذب ۳۰۰ نیروی کار جدید در کارخانه تولید فرش قائمشهر خبر داد و گفت: سالن طرح توسعه کارخانه فرش ساوین تا پنجم اسفند افتتاح خواهدشد و ۳۰۰ نفر نیروی کار جدید به ۷۰۰ پرسنل موجود اضافه خواهند شد.

به گزارش انتهاج، بابک دین‌پرست طی بازدید از یک کارخانه تولید فرش در قائمشهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه میزان نخ تولیدی این کارخانه از ۲۵ تن به ۴۰ تن خواهد رسید، اظهار کرد: این کارخانه با تولید روزانه ۱۰ هزار متر مربع فرش و ۲۵ تن نخ از کارخانه‌های بسیار خوب محسوب می‌شود.

وی افزود: در شرایط تحریم، گروه سرمایه‌گذاری کارخانه با همکاری دستگاه‌های استانی و شخص استاندار توانسته است برای ایجاد فاز سوم و تولید پارچه‌های خاص اقدام کند.

دین‌پرست با اشاره به مشکل وام معوقه این کارخانه، خاطر نشان کرد: با مذاکره با بانک مربوطه در طی چند روز آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

معاون وزیر کشور در ادامه گفت: در سالهای اخیر با تدابیر مقام معظم رهبری یک همکاری و هماهنگی بی نظیری در کشور برای رونق تولید صورت گرفت تا رونق تولید و اشتغال فعلی حفظ شود وتلاش برای افزایش تولید و اشتغال‌زایی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی ابلاغ و تشکیل ستادهای رفع موانع تولید را مهمترین وظیفه دولت در شرایط کنونی تحریم دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران با هم مرز بودن با ۱۵ کشور ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات دارد که اقدامات بسیار خوبی هم در این زمینه انجام گرفته‌است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان