شما اینجا هستید

اخبار » حمله یمنی ها به تاسیسات نفتی عربستان معادلات جهانی را برهم زد

بجنورد – نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: یمنی ها با حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی معادلات جهانی را برهم زدند.

به گزارش انتهاج، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به حمله یمنی ها اظهار کرد: ملتی که روپای خود بایستد و به خود متکی باشد می تواند محکم در برابر ابرقدرت ها مقاومت کند.

وی افزود: حملات یمنی ها به تاسیسات نفتی عربستان که جهان را متحیر کرد نمونه خوبی برای سایر ملت ها برای مقاومت است.

یعقوبی بیان کرد: این حمله باعث کاهش ۵۰ درصدی تولیدات نفت عربستان شد و پیام خوبی به عربستان مخابره کرد تا دست از جنگ افروزی های خود در یمن بردارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد:آمریکا و دولت های غربی در تلاش هستند ثابت کنند که این حمله از سوی ایران است و کار یمنی ها نبوده است اما به زودی به این اشتباه خود معترف می شوند و قدرت یمنی ها را می پذیرند.

گام ۴۰ ساله دوم انقلاب را محکم تر خواهیم برداشت

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد ؛تصریح کرد: با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: همانگونه که در چهل ساله  نخست انقلاب مردم ایران اسلامی دفاع مقدس را تجربه کردند و تجربه های خوبی در این زمینه اندوختند به فضل الهی گام ۴۰ساله دوم انقلاب را محکم تر برمی داریم.

دفاع مقدس امانت شهداست

امام جمعه بجنورد در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به اینکه دفاع مقدس امانت شهداست که به دست ما رسیده. افزود: شهدا با رشادت های خود حقانیت نظام مقدس اسلامی را به جهانیان ثابت کردند و انقلاب اسلامی نیز با رشادت های رزمندگان و شهدا صادر شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: دفاع مقدس همراه با معنویت و اسلام بود که رزمندگان و شهدا برای دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام تلاش های بسیاری کردند.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی خاطر نشان کرد: در واقع با وقوع انقلاب اسلامی منافع دولت های استکباری به خطر افتاد و از این رو جنگ را زمانی راه انداختند که کشور در دوره ی انتقال بود و بسیاری از زیر ساخت ها را نداشتیم که خیال خام خاموش کردن انقلاب در نطفه آنان با جنگ به تاریخ پیوست.

برخورد انقلابی قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: قوه قضاییه با عملکرد انقلابی خود مفسدان اقتصادی را شناسایی و به جرایم آن ها رسیدگی می کند.

وی با بیان اینکه این عملکرد ریاست قوه قضاییه یادآور دوران عملکرد شهید بهشتی در این قوه است، تصریح کرد: امیدواریم شاهد این روحیه انقلابی در قوه مجریه و مقننه باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن شهادت امام سجاد به روایتی، خاطر نشان کرد: امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)پیام آوران عاشورا بودند که با خطبه های دقیق خود نگذاشتند امویان، اسلام عاشورایی و اسلام ناب محمدی را تحریف کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان