شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید دفتر استان خراسان شمالی

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیین تکریم و معارفه آقای عابدی مقدم سرپرست جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خراسان شمالی با حضور دکتر ره پیک عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان، برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ملک محمد حسن زاده، برادر آزاده و جانباز عابدین عابدی مقدم به عنوان سرپرست جدید دفتر نظارت خراسان شمالی معرفی شد.
دکتر ره پیک طی سخنانی ضمن توضیحاتی در خصوص مباحث مطروحه اخیر انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی و تصمیمات اتخاذ شده در مورد آن‌ها توسط نمایندگان اظهار داشت: در خصوص استانی شدن، همه دوستان اذعان داشتند که موضوع به شکل مطرح شده، اجرایی نیست و لذا این بخش را از این قانون کنار گذاشتند و دوستان مجلس بقیه مباحث را که امکان پذیر است درحال طرح درصحن هستند که اگر به انتخابات برسد به آن عمل کنیم.
وی در ادامه درخصوص انتخابات، بر رعایت قانون و رعایت بی‌طرفی و رعایت انصاف و اخلاق تأکید کرد و گفت: بی‌طرفی هم باید وجود داشته باشد و هم باید دربخش‌های مختلف دیده شود.
دراین جلسه نماینده، ولی فقیه دراستان و استاندار و آقایان حسن زاده و عابدی مقدم نیز به ایراد سخن پرداختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان