شما اینجا هستید

اخبار » اکران ۱۰ فیلم جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در خراسان‌شمالی

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: آغاز اکران فیلم‌‎های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در خراسان شمالی از ٣١ مردادماه جاری خواهد بود.

در ادامه افزود : داستان‌های «باغ جادویی» به کارگردانی آنتون کرینگز، «جزیره گنج» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، «جوانمردان» به کارگردانی علی احمدی، «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و فیلم «غرغرو وارد می‌شود» به کارگردانی آندرس کونوریه در سینما گلشن بجنورد اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی عنوان کرد: فیلم «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی، «قطارآن شب» به کارگردانی حمید رضا قطبی، «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیرداسارگر و «تورنادو» به کارگردانی سید جواد هاشمی از دیگر فیلم‌های این دوره از جشنواره است که به روی پرده سینما گلشن می‌رود.

وی بیان کرد: سینما گلشن بجنورد از پنجشنبه ٣١ مرداد ماه و هر روز با اکران دو فیلم ساعت ١٨ و ٢٠ میزبان علاقمندان و به ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.

فرخنده خاطر نشان کرد: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در خراسان‌شمالی ٣١ مرداد ماه آغاز و تا چهارم شهریور در بجنورد ادامه دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان