شما اینجا هستید

اخبار » افزایش قیمت چرم مشکل اصلی در تهیه مواد اولیه چارق دوزی

بجنورد – مدیر یک کارگاه چارق دوزی بجنورد گفت: تنها مشکلی که برای تولید داریم ، دشواری تهیه مواد اولیه به خصوص تهیه چرم با کیفیت است که قیمتش نسبت به سال گذشته چند برابر افزایش داشته است.

به گزارش انتهاج وحید محمد زاده با بیان اینکه تولید پوست در کشور صورت می گیرد ، واردات مواد دباغی از خارج کشور را از علل افزایش قیمت چرم برشمرد. و در ادامه افزود: با این حال تمام تلاش چرم چارق بر آن است که همچنان چرم با کیفیت و مرغوب را در محصولاتش بکار گیرد و این مسئله علی رغم افزایش قیمت ها، باعث افزایش روز افزون مشتریان تولیدی چرم چارق شده است.

محمد زاده که هنر قدیمی چارق دوزی را از پدرانش به ارث برده از مسئولین خواست تا مشکل تهیه مواد اولیه را برای تولیدی های چرم استان حل کنند تا در نهایت محصولات تولیدی با قیمت و کیفیت مناسب به متقاضی ارائه شود. و در ادامه تاکید کرد: با این شرایط تولیدی چرم چارق همچنان از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده  و از لحاظ کیفی در جایگاهی قرار داریم که حاضر به رقابت با بهترین برندها در سطح کشور هستیم.

وی یکی از دلایل راه اندازی دوره های آموزشی را ایجاد کارگاه های دیگر و گسترش سبک ویژه کاری خود عنوان کرد.

محمد زاده در انتها خاطر نشان کرد که چرم چارق محصولات زیادی را به کشور آمریکا و دیگر کشورها صادر کرده که با استقبال مواجه بوده است.

در زیر به معرفی برخی از نشان های مرغوبیت محصولات چرم چارق می پردازیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان