شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی عشایر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: جشنواره ملی عشایر کشور در مجموعه تاریخی بلقیس اسفراین با حضور علی لاریجانی، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از  خبرگزاری مهر، رضا رجب زاده در بازدید از ارگ تاریخی بلقیس شهرستان هدف از این بازدید را بررسی و پیگیری روند کار برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی عشایر کشور اعلام کرد و افزود: این جشنواره همراه با مسابقات بومی و محلی عشایر کشور در مجموعه تاریخی بلقیس اسفراین برگزار می‌شود.

رجب زاده در این بازدید بر هماهنگی ادارات و شهرداری برای طراحی و جانمایی مناسب چادرها و چگونگی برگزاری مسابقات ورزشی تاکید کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان است و بنابر تاکید استاندار باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

گفتنی است، نخستین جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی عشایر کشور در ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه جاری در ارگ تاریخی شهر بلقیس اسفراین برگزار و در این جشنواره ۱۵ استان شرکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح توسعه اقتصادی خراسان شمالی در هشت گام

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان