شما اینجا هستید

اجتماعی » توزیع ۱۰۰۰ تن برنج با نرخ مصوب در خراسان شمالی

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: بزودی یکهزار تن برنج خارجی با قیمت مصوب برای تنظیم بازار استان توزیع می شود.

رضا فیروزه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این، ۵۰۰ تن برنج پاکستانی با ارز دولتی وارد و در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد، مرکز این استان انبار شده بود که به علت‌هایی، احتمال اینکه در استان توزیع نشود وجود داشت اما با رایزنی‌ها، این میزان برنج در استان توزیع خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن، ۵۰۰ تن دیگر برنج خارجی که با ارز دولتی، تهیه شده است، بزودی وارد استان و در شهرستان‌های مختلف توزیع می‌شود.

بر اساس این گزارش، اختلاف نظر میان سرمایه گذار واردکننده برنج و برخی مسئولان، با دلخوری‌های سرمایه گذار روبه رو شد اما در نشست‌ها و رایزنی‌ها، مقرر شد برنج وارداتی در همین استان توزیع شود.

فیروزه در باره حمایت از سرمایه گذار بخش تجارت گفت: باید تلاش کنیم فعالیت‌ها شفاف شود و انگیزه سرمایه گذار در تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار بیشتر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: برای واردات یکهزار تن دیگر، برنج، ثبت سفارش انجام شده است که با تعامل میان بخش‌های مختلف، در بازار استان توزیع می شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و از استان‌های محروم به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

توزیع ۵۰۰ تن برنج وارداتی با قیمت دولتی در استان خراسان شمالی
توزیع گوشت بدون صف در خراسان شمالی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان