شما اینجا هستید

دسته‌بندی نشده » حضور هنرمندان خراسان شمالی در بزرگ ترین رویداد صنایع دستی کشور

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از عصر اترک، علی عابدی، معاون صنایع دستی خراسان شمالی اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی تهران، بزرگ ترین رویداد ملی در این حوزه است که با برنامه ریزی های انجام شده، هنرمندان استان در این نمایشگاه حضوری فعال دارند.

عابدی افزود: صنعتگران و هنرمندان خراسان شمالی در قالب ۴ غرفه و در رشته های دستبافته های داری، سفال و سرامیک، رودوزی های الحاقی، تراش شیشه و زیورآلات سنتی، آثار و تولیدات خود را در معرض نمایش و فروش قرار می دهند.

وی عنوان کرد: همچنین یک سیاه چادر نیز به منظور معرفی آداب و رسوم و ارائه غذاهای محلی استان در این نمایشگاه بر پا شده است.

وی افزود: سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران ۳ الی ۹ شهریورماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بر پا و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

معاون صنایع دستی خراسان شمالی گفت: از تمام هم استانی ها و اهالی خراسان شمالی مقیم در سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت می کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان