شما اینجا هستید

اخبار ویژه » احیای یک واحد تولیدی در یزد به همت صندوق کارآفرینی امید/ بهره برداری از ۷۸ طرح صندوق کارآفرینی امید یزد

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، سید عباس امامی میبدی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در مراسم احیای یک واحد تولیدی پوشاک راکد در شهرک صنعتی یزد، گفت: این واحدی تولیدی به مدت ۹ سال به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شده بود که با پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید به تولید بازگشت.

سیدعباس امامی میبدی افزود: ظرفیت تولید این واحد نساجی در ۲۳ هزار متر مربع روزانه یک هزار و ۵۰۰ قطعه لباس است و برای ۶۵ نفر در این واحد ایجاد اشتغال شده است.

امامی تصریح کرد: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم با راه اندازی نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال کشور در سالجاری ۳۲ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال با اعتباری بالغ بر ۶۶۵ میلیارد ریال در چارچوب نهضت احیا، مورد حمایت مالی این صندوق قرار گرفت و به چرخه تولید بازگشت.

امامی افزود: در این مراسم که با حضور ویدئو کنفرانسی معاون رییس جمهور برگزار شد همچنین ۷۸ طرح صندوق کارآفرینی یزد با اعتبار ۸۸۱ میلیارد ریال در راستای ایجاد رونق تولید و اشتغال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه ۷۸ طرح برای ۲۹۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است، عنوان کرد: تسهیلات پرداخت شده در استان به ۳۹ طرح در حوزه صنعت به مبلغ ۵۴۴ میلیارد ریال، ۳۰ طرح در حوزه خدمات به مبلغ ۱۶۱ میلیارد ریال و ۹ طرح در حوزه کشاورزی به مبلغ ۱۷۶ میلیارد ریال به متقاضیان ارائه شده است.

امامی با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۲۵۵ نفر از بانوان در سال ۱۴۰۲ گفت: رقم ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی برای اشتغال بانوان در سال ۱۴۰۲ توسط صندوق کارآفرینی امید استان یزد اختصاص یافت.

مشاور امور بانوان و خانواده صندوق کارآفرینی امید هم گفت: ۳۰ درصدطرح های افتتاح شده در کشور مربوط به حوزه بانوان است.

سعیده طیبی افزود: همچنین از ۷۸ طرح استان ۲۴ طرح به مبلغ ۱۳۳میلیارد ریال در حوزه بانوان کارآفرین است که با راه اندازی این طرح ها زمینه اشتغال ۷۶ نفر زن به صورت مستقیم فراهم شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان