به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا؛بجنورد- ایرنا- شیوع کرونا ۲ سال است که مردم کشورمان بویژه عاشقان امام حسین(ع) در خراسان شمالی را از پیاده روی به سمت کربلای معلی باز داشته است اما دلباختگان به ائمه اطهار امروز -دوشنبه- عشق و ارادت خود را با حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی نشان دادند.
- entehaj admin
- کد خبر 202398
- پرینت
لینک کوتاه
https://www.entehaj.ir/?p=202398





