شما اینجا هستید

اخبار » استاندار خراسان شمالی: از توانمندسازی مردم استان غفلت شده است

بجنورد -به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا، محمدعلی شجاعی روز یکشنبه در دیدار فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی با وی که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، اظهار داشت:  آمار جمعیت زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی در کشور ۷ درصد است که این رقم در استان خراسان شمالی ۲۵ درصد جمعیت را شامل می شود.

وی افزود: پرداخت هزینه اندک ماهانه به مردم باعث می شود آنان توانمند نشوند و معیشت خود را به‌سختی بگذرانند که از دل این رویکرد، جز فقر و حاشینه نشینی بیرون نمی آید.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: باید همت و اراده همه مدیران و دستگاه های استان کاهش جمعیت مددجویان سازمان های حمایتی با تاکید و تمرکز بر توانمندسازی افراد باشد.

شجاعی افزود: شرایط کنونی کشور به گونه ای است که اگر ما مسئولان تلاش نکنیم، مردم اذیت خواهند شد و بنده همواره به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرده ام که باید با تلاش و برنامه ریزی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

مسئولان باید بدانند برای تامین رفاه زندگی مردم مسئولیت دارند

استاندار خراسان شمالی، با تاکید بر اینکه مسئولان باید بدانند برای تامین رفاه زندگی مردم مسئولیت دارند، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب در سفر خود به این استان بخش کشاورزی را پیشران اقتصادی این خطه خوانده اند، نباید تنها در گفته ها، بنرها و سربرگ ها محدود شود، بلکه باید بدنه اجرایی استان اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.
وی هفته دولت را فرصتی برای تمامی اجزای حاکمیت دانست و افزود: احساس قوت بنده در استان تکیه بر داشته هاست که همه با هم با هم‌افزایی و انسجام، برای انجام کارها گام برداریم.

شجاعی گفت: در بحث اشتغال روستایی باید از تمامی داشته ها، از جمله مطالعات و تجربه های موفق سپاه بهره مند شویم.

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی نیز با قدردانی از اقدامات جهادی و انقلابی استاندار گفت: اینکه مدیر ارشد استان، خالصانه و بی‌ریا برای رفع مشکلات مردم و نیازهای استان تلاش کرده و هر جا نیاز باشد به تکلیف خود عمل می کند، قابل تقدیر و تحسین است.
سرهنگ ابوالقاسم چمن، با تاکید بر همراهی و همگامی سپاه با استانداری در مسیر خدمت، افزود: یکی از ماموریت‌های و اوامر مقام معظم رهبری به سپاه، کمک به دولت با هدف سرافرازی و کارآمدی نظام است.
وی گفت: اگر همه مسئولیت‌ها را منتسب به ولایت بدانیم، می‌توانیم با یکدیگر برای حل مشکلات و خدمت به مردم گام برداریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان