شما اینجا هستید

اخبار » رونمایی کتاب طوفانی در دوردست

به گزارش خبرنگار انتهاج از شیروان زهره بابایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان از مراسم رونمایی کتاب طوفانی در دوردست خبر داد.
زهره بابائی عنوان کرد: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی خادمان فرهنگ مکتوب یک وظیفه و توجه به آثار نویسندگان برای الگوپذیری نوجوانان و جوانان بسیار مهم است.
بابائی اضافه کرد: تاریخ فرهنگ شیروان پر از تلاش ها و کوشش مردمی بلند نظر است که ازگذشته تا به حال به دنبال اندیشه های والا و انسان ساز بوده اند.
وی یادآور شد: انتشار کتاب طوفانی در دست با ترجمه امین غلام نیا که توسط انتشارات شیلان منتشر شده است تلاشی برای بیان داستانی نو است. مراسم رونمایی برای معرفی و تقدیر از فعالان حوزه نشر و ترجمه کتاب تشکیل شده است و طی این مراسم رونمایی کتاب طوفانی در دوردست صورت گرفت.

در ادامه امین غلام نیا مترجم کتاب طوفانی در دور دست عنوان کرد: از آنجایی که اینجانب در حوزه ی هوانوردی فعالیت دارم با انتخاب این کتاب برای ترجمه تلاشم بر این بود که دنیای هوانوردی بهتر به سایر اقشار جامع معرفی کنم.

غلام نیا اضافه کرد: کتاب طوفانی در دور دست اثر دان هاروارد مجموعه از خاطرات و بیان احساسات یک خلبان باز نشسته آمریکایی است که در جنگ های عراق و افغانستان و پاناما حضور داشته و با نوشتن آنها سعی در سهیم کردن مخاطب در تلخی ها و شیرینی های که در آنجا دیده داشته است.

وی ادامه داد: این کتاب از ۲۹ فصل با داستان های مجزا تشکیل شده و جلد ترجمه ی آن ۳۰۹ صفحه است و ترجمه ان حدود یک سال و سه ماه به طول انجامید و نشر شیلان در چاپ کتاب تلاش فراوانی نموده اند.

این جوان شیروانی در ادامه بیان کرد: مهمترین دغدغه من رشد فرهنگی دانایی و سطح مطالعه جامعه است و برای محقق شدن این دغدغه هیچگاه از تلاش دست بر نخواهم داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان