شما اینجا هستید

اخبار » ۵۸ نفر مصدوم در زلزله اردبیل

اردبیل – رئیس مرکز مدیریت حوادث استان اردبیل از مصدومیت ۵۸ نفر در زلزله استان آذربایجان شرقی که در اردبیل نیز احساس شد ، خبر داد.

به گزارش انتهاج ، محمدمجید غریبانی با اشاره به اینکه این زلزله در استان اردبیل ۵۸ مصدوم داشته است ، گفت : این مصدومان عمدتا از شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و کوثر هستند.

وی اظهار کرد : طبق آخرین آمار اعلامی از مصدومان، ۷ نفر بستری شده و مابقی مصدومین به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

غریبانی با بیان اینکه خوشبختانه خسارت‌های این زلزله در استان محدود بوده است، افزود : لازم است عموم شهروندان در زمان وقوع چنین حوادثی به شایعات پیرامونی توجه نکرده و آرامش روانی خود را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: اغلب مصدومان به دلیل ترس و فرار از زلزله دچار سانحه شده بودند که با رعایت مسائل ایمنی و آشنایی کافی در خصوص اقدامات مورد نیاز در زمان وقوع زلزله می‌توان بروز چنین مصدومیت‌هایی را کاهش داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل یادآور شد: به منظور امدادرسانی به دیگر هموطنانمان در مناطق زلزله زده از سوی فوریت‌های پزشکی استان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه امدادگران و پرسنل اورژانس به شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی اعزام شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان