شما اینجا هستید

اخبار » ۴ هزار متر مربع از عرصه های ملی فیروز کوه رفع تصرف شد

فیروزکوه – رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فیروزکوه گفت: جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ۴۰۸۵ مترمربع از عرصه های ملی فیروزکوه رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش انتهاج، جمشید جویباری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ اراضی ملی و انفال و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ۴۰۸۵ مترمربع از عرصه‌های ملی این شهرستان رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

وی افزود: ۳۳۸۵ مترمربع از این اراضی که در پلاک لزور واقع شده بود در راستای اجرای حکم قطعیت یافته از سوی مراجع قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ متر دیگر این اراضی واقع در پلاک گورسفید که توسط تعدادی افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود و اقدام به دیوار کشی کرده بودند، اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و با اخذ دستور از دادستان شهرستان فیروزکوه و در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع از ید متصرفان خارج و تمامی دیوارکشی‌ها مورد تخریب قرار گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان