شما اینجا هستید

اخبار » پیش بینی ۴۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات در عسلویه

بوشهر – فرماندار عسلویه استان بوشهر گفت: ۴۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پیش بینی شده‌است.

به گزارش انتهاج، عبدالنبی یوسفی در جلسه تعیین محل شعب اخذی رای با حضور هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان عسلویه، اظهار کرد: در اجرای ماده ۳۶ قانون انتخابات در این نشست تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای مورد نیاز با حضور و همفکری اعضای هیات اجرایی و نظارت تعیین شد.

وی افزود: از مجموع ۴۰ صندوق اخذ رای، ۲۷ صندوق در بخش مرکزی و ۱۳ صندوق در بخش چاه مبارک تعیین و ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی، انتظامی و نظارت روند انتخابات را عهده‌دار هستند.

فرماندار عسلویه خاطر نشان کرد: تلاش شده‌است تا مردم بدون دغدغه و مشکلی با سهولت و راحتی بتوانند در شعب حضور و رای بدهند که در این ارتباط در شرکت‌های مستقر و سکوهای دریا و روستاهای دوردست صندوق اخذ رای مستقر می‌شود.

وی یادآور شد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از اصول مهم و تکلیفی است تا حقی از کسی ضایع نشود.

یوسفی ادامه داد: در زمان حاضر تعامل بسیار خوبی با هیات نظارت وجود دارد و تلاش شده اگر ابهامی سر راه باشد با همفکری و تعامل برطرف شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان