شما اینجا هستید

اخبار » گلستان شهر بجنورد در آینده به بهترین نقطه شهری تبدیل خواهد شد

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، علیرضا مصطفی زاده در جلسه بررسی مشکلات گلستان شهر بجنورد که با حضور معاون عمرانی استانداری و دیگر مدیران مرتبط برگزار شد اظهار داشت : وظیفه همه دستگاه های اجرایی است که باید شرایطی فراهم کنیم تا مردم گلستان شهر بجنورد بتوانند در فضایی به شکل مدرن و با کیفیت عالی زندگی کنند.

وی به بحث خدمات زیربنایی در گلستان شهر بجنورد اشاره کرد و افزود:باید شرایطی فراهم شود تا مردم برای خرید روزمره در رفت و آمد به داخل شهر بجنورد نباشند که برای این منظور ۲۰ هکتار در نزدیکی گلستان شهر برای بحث میوه و تره بار برای ساکنین عزیز اختصاص پیدا کرده است که به زودی کارهای آن انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: به جهت سهولت در کارهای مردم خدمات دیگری مانند واگذاری زمین با کاربریهای فرهنگی،ورزشی و درمانی را در دستور کار داریم که از طریق جراید به صورت آگهی مزایده در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان