شما اینجا هستید

اجتماعی » کلینیک حقوق کودک در یزد با حضور معاون وزارت دادگستری افتتاح شد

به گزارش انتهاج، معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی کلینیک حقوق کودک در یزد گفت: باید برای این فضا و استفاده درست از آن برنامه‌ریزی منطقی در دستور کار باشد.

محمود عباسی ادامه داد: این کاملا واضح است که اینترنت در کشور در فضایی کاملا ناامن در اختیار کودکان قرار گرفته است.
وی بیان کرد: اینترنت در بخش زیادی از کشورها به صورت امن و کنترل شده در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد ولی به رغم اهمیت موضوع در کشور ما به صورت ناامن در اختیار کسانی است که قرار است آینده کشور را در دست بگیرند.

شهردار یزد به اهمیت و جایگاه دفاع از حقوق کودکان و گسترش این مراکز اشاره کرد و گفت: دفاع شهرداری از حقوق شهروندان جزو  وظایف ذاتی این نهاد است که پیگیری می‌شود.

جمال‌الدین عزیزی در این آیین افزود: برای حمایت از حقوق کودکان به عنوان آینده‌سازان جامعه بابد همه نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف این حوزه همکاری لازم داشته باشند.

گفتنی است: این کلینیک و انجمن علمی در ارتباط با حقوق کودکان،  وظیفه آموزش، مشاوره و معاضدت‌های اجتماعی و حقوقی مرتبط با جامعه هدف را با همکاری سایر تشکل‌ها انجام می‌دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان