شما اینجا هستید

اخبار » کشف ۳۵ تن پیاز احتکار شده در اسفراین

اسفراین – فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۳۵ تن پیاز احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ “جاوید مهری” اظهار داشت: در پی سوء استفاده برخی از فروشندگان و توزیع کنندگان کالاهای اساسی مردم، موضوع شناسایی و برخورد با محتکران اقتصادی در دستور کار مأموران دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فردی با هویت معلوم اقدام به احتکار مقدار قابل توجهی از کالاهای اساسی مردم را کرده و باعث بروز مشکلات در این صنف شده است، افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین تلاش شبانه روزی موفق شدند محل نگهداری این مقدار پیاز را در این شهرستان شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این محل مقدار ۳۵ تن پیاز احتکار شده کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش این مقدار پیاز احتکار شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال بر آورد شد.

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، یاد آورد شد: برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری ناجا بوده و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می کند و بر این موضوع نظارت دقیق دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان خاطر نشان کرد: از مردم عزیز همواره انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه فعالیت ها که باعث ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه می شود بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان