شما اینجا هستید

اجتماعی » از افزایش ۴۰درصدی کشفیات مواد مخدر تا کاهش ۲۲ درصدی درگیری

بجنورد _ به گزارش انتهاج سردار علیرضا مظاهری در نشست خبری با اشاره به افزایش ۴۰درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خراسان شمالی اظهار کرد : بهار امسال تقریبا ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس استان کشف شده است که ۲۲۶ مورد اتفاق افتاده و ۲۳۰ مورد هم کشف شده است.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در رابطه با کاهش نزاع و درگیری بیان داشت : در بهار امسال ۲ هزار و ۱۶۹ فقره نزاع و درگیری در استان رخ داد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش داشته است‌.

وی با بیان اینکه سرقت در مقایسه با سایر جرائم ، جزو جرائم اول در استان خراسان شمالی است ، افزود : در ۳ ماه اول سال جاری ۲ هزار و ۹۴ فقره پرونده سرقت در استان خراسان شمالی تشکیل شده است.
وی در همین راستا افزود : یکی از علت های این سرقت ها جدّی نگرفتن هشدارهای پلیس توسط شهروندان در این زمینه می باشد.

سرهنگ مظاهری با توجه به افزایش کالای قاچاق بیان کرد : ۲۶۲ نفر در رابطه با کالای قاچاق دستگیر شده اند که ۹۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

گلایه مندی برخی مسافرین

وی با توجه به گلایه مندی مسافرین در پارک های استان افزود : برخی از مسافرین که شب ها در پارک های استان به استراحت می پردازند از برخی مزاحمت ها توسط جوانان گلایه داشتند که جهت رفع این مشکل ، نیروی انتظامی حضور خود را در این پارک ها پر رنگ تر کرده است.

ایشان در پایان اعلام داشت : در بهار امسال شاهد ۵۰ درصدی کاهش قتل نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

خبرنگار:امین گودرزی

بیشتر بخوانید:

عزم عمومی، تنها راه مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد
طرح تحول ساماندهی معتادان استان خراسان شمالی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان