شما اینجا هستید

اخبار » کارنان در فجر خوش درخشید

کارگردان کارنان در گفت و گو با خبرنگار انتهاج گفت: «نمایش «کارنان» یک نمایش مونولوگ است و روایت زندگی شخصی به نام اکبر است، ما بخشی از زندگی روزمره او را در «کارنان» می‌بینیم. زندگی ساده اما پر از عشق فردی که تلاش می‌کند در دنیایی که مشکلات بسیاری وجود دارد، پاک و مهربان باقی بماند.»

محمد یحیی‌ آبادی افزود: «دغدغه‌هایی که امروز در جامعه وجود دارد، ما را بر آن داشت تا این اثر را تولید کنیم. نمایشی که در اوج سادگی مشکلات اجتماع را بازگو می‌کند. مواردی همچون طلاق، فقر، نامهربانی، بی‌عدالتی، تنهایی، کم شدن یاد خداوند در زندگی و …»

این هنرمند درباره موانع موجود در تولید این اثر گفت: «چالش ملموسی در روند طول تولید وجود نداشت. تنها مشکل ازنظر ما شاید هزینه بالای تولید یک اثر نمایشی و خصوصاً هزینه گزافی باشد که برای تهیه دکور پرداخت کردیم.»

این نمایش که در بخش دانشجویی چهل دومین جشنواره بین اللملی تئاتر فجر از دانشگاه پیام نور اسفراین در این جشنواره شرکت کرده بود در شب ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تالار وحدت تهران برگزیده بخش بازیگری و نویسندگی شد.

نمایش کارنان تنها نماینده استان در چهل و دومین جشنواره بین المللی فجر که ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه در تالار مولوی دانشگاه تهران روی صحنه رفت و جزو برگزیدگان قرار گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان