شما اینجا هستید

اخبار » پروژه انتقال آب عمان به یزد تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد/ بخش خصوصی آماده همکاری است
گروه : اخبار , استانها

یزد- استاندار یزد از آمادگی بخش خصوصی در اجرای طرح انتقال آب دریای عمان به استان خبرداد.

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد”مهران فاطمی، در نشست ویژه با متولیان بخش خصوصی صنعت و معدن استان یزد که به منظور مشارکت و تامین سرمایه پروژه شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان به استان با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار،مدیرعامل و مدیران شرکت آب منطقه ای یزد و جمعی ازصاحبان صنایع و معادن استان تشکیل گردید بر اهمیت نقش بخش خصوصی در توسعه استان یزد تاکید کرد.

وی عزم دولت را در حمایت از بخش خصوصی در اجرای این پروژه جدی دانست و اعلام نمود تمام سرمایه گذاری، مدیریت و اختیارات این پروژه با بخش خصوصی است و دولت هم نقش تسهیل گری خود را به طور کامل انجام خواهد داد.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد این پروژه در پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

نماینده مردم یزد و اشکذر هم با اشاره به نقش آب در توسعه استان، مشارکت بخش صنعت و معدن استان در تامین منابع مالی پروژه را فرصت مغتنمی شمرد که در اختیار صاحبان صنایع قرار می گیرد تا در آینده مدیریت تامین آب صنایع استان در دستان خودشان باشد و از بیرون مورد تهدید و تطمیع قرار نگیرد.

معاون امورعمرانی استانداری در این نشست خلاصه ای از اقدامات انجام شده تاکنون بویژه در خصوص مطالعات پروژه و تملیک محل آبگیری ارائه نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان