شما اینجا هستید

اخبار » تعهد بخش خصوصی برای تامین بیش از ۷۰درصد سرمایه مورد نیاز پروژه انتقال آب عمان به یزد

یزد- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد در جلسه استاندار با صنایع بخش خصوصی استان یزد، ضمن ارائه گزارش آماری از وضعیت صنعت و معدن استان و چشم انداز توسعه استان در این بخش و همچنین نیازهای آبی پیش بینی شده تا سال ۱۴۳۰، اقدامات انجام شده در خصوص فرایند انتخاب سرمایه گذار پروژه را تشریح نمود.

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای یزد، “محمدمهدی جوادیان زاده” اظهار داشت: تا کنون بیش از ۷۰درصد سرمایه مورد نیاز پروژه انتقال آب عمان به یزد که برآورد اولیه آن بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان می باشد توسط سرمایه گذاران، مورد تعهد قرار گرفته است.

در ادامه این نشست مدیران بخش های مختلف صنعت و معدن استان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را بیان و بر ضرورت رفع ابهامات پروژه در خصوص قیمت تمام شده، بازار مصرف و تعیین میزان حمایت و تسهیل گری دولت تاکید نمودند.

لازم به ذکر است: تشکیل نشست فوق در راستای تصمیمات متخذه درجلسه مورخ ۴٫۷٫۱۴۰۰ با موضوع “بررسی اقدامات و تصمیم گیری در خصوص انتخاب سرمایه گذار پروژه انتقال آب دریای عمان به استان یزد” بود که مقرر گردیده بود به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت بخش خصوصی در داخل استان؛ نشستی با مجموعه بخش خصوصی استان برگزار گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان