شما اینجا هستید

اخبار » پاتوق‌های خرده‌فروشان ماده مخدر گل در خراسان شمالی تخریب می‌شود

به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا، سعید آیتی روز پنجشنبه اظهار داشت: به علت استفاده بسیار از ماده مخدر گل قرار شد به صورت جدی با تمام خرده فروشان برخورد شود و تمام پاتوق ها و مکان های فروش با کمک مردم و بسیج محلات شناسایی و تخریب شود.

مقابله با خرده فروشان ماده مخدر گل

وی از مقابله جدی با خرده فروشان و عطاری هایی که مواد مخدر می فروشند خبر داد و افزود: اخباری که به ما می رسد و بر اساس آماری که جمع آوری کرده ایم عطاری ها و خرده فروشان غالبا در محله هایی که دانش آموزان رفت و آمد دارند و برای جذب جامعه هدف دانش آموزی فعالیت می کند.

وی افزود: این اقدام در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی خره فروشان نیز انجام می شود تا فضا برای این افراد ناایمن شود و به راحتی نتوانند فعالیت کنند.

شیوع ماده مخدر گل

وی با بیان این که اعتیاد در جامعه دانشجویی و کارگری استان شیوع بیشتری دارد اظهار داشت: با وجود روند رو به رشد استفاده از مواد مخدر صنعتی در کشور در خراسان شمالی هنوز مصرف مواد مخدر سنتی در استان رایج است و همچنین اعتیاد در دانش آموزان نسبت به کشور کم و در این مورد وضعیت استان خوب است.

وی به ظرفیت هیات‌های مذهبی، کانون های قرآنی و مساجد نیز اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت در قالب تفاهم نامه با اداره کل تبلیغات اسلامی استان و در راستای پیشگیری استفاده خواهد شد.

خراسان شمالی با دارا بودن ۸۶۳ هزار نفر جمعیت در بین ۶ استان نخست درگیر با آسیب اعتیاد قرار دارد.

مطالعه بیشتر:

انهدام ۳۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قم

مخدر گل چیست و چه عوارضی دارد؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان