شما اینجا هستید

اخبار » نمایشگاه هفته دولت در خراسان شمالی برگزار نمی شود

استاندار خراسان شمالی از عدم برگزاری نمایشگاه هفته دولت در خراسان شمالی خبر داد.

بجنورد – به گزارش انتهاج ؛ محمد علی شجاعی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد:نمایشگاه هفته دولت در خراسان شمالی برگزار نمی شود.

وی افزود:با پیشنهاد روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ، دستاوردهای دولت در رسانه ها منعکس می شود و نمایشگاهی به مناسبت هفته دولت در خراسان شمالی برگزار نمی شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: در بحث سیل به دنبال جمع بندی کارها هستیم تا با برنامه ریزی و تقسیم وظایف کارها دنبال شود.

شجاعی با اشاره به دریافت سهمیه ی بازسازی۶۵۰۰باب در جریان سیل اخیر استان خاطر نشان کرد: سهمیه و ابنیه راه ها و منازل مسکونی روستایی اولویت های استان در بحث بازسازی مناطق سیل زده است.

از مدیران متخلف هیچ گونه حمایتی انجام نمی دهم

استاندار خراسان شمالی در ادامه نشست تاکید کرد :همکاری دستگاه قضایی و نظارتی استان با مدیران کل مثبت است و در صورت بروز هرگونه تخلف دستگاه قضایی با قاطعیت برخورد می کند و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در استان برای مدیران متخلف هیچ گونه حمایتی انجام نمی دهم.
وی افزود :مدیران متخلف نباید در استان احساس امنیت کنند و با این موضوع با جدیت برخورد می کنم .

حذف رشته های غیر مرتبط با توسعه استان از آموزش عالی خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی بیان کرد:در جلساتی با مدیران آموزش عالی استان و در سطح ملی به دنبال حذف رشته های غیر مرتبط با توسعه استان هستیم.

شجاعی افزود : رشته های مرتبط با توسعه استان در سیستم آمورش عالی خراسان شمالی ایجاد و تقویت می شود.

یک هفته تا ارائه طرح توسعه پتروشیمی

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: با توجه به جلسات متعدد برگزار شده با شرکت ها و موسسات مرتبط در این زمینه مقرر شد تا یک هفته آینده طرح نهایی برای اجرایی شدن این پروژه از سوی شستا و شرکت های مربوط ارائه شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین از سفر رییس قوه قضاییه و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به خراسان شمالی در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح ۴۷۵ پروژه دولتی با اعتبار ۱۱۸میلیاردتومان در هفته دولت در خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ازافتتاح ۴۷۵ پروژه دولتی با اعتبار ۱۱۸میلیاردتومان در هفته دولت در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش انتهاج ، رضا رجب زاده در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد:در هفته دولت ۴۷۵ پروژه دولتی با ۱۱۸میلیاردتومان در خراسان شمالی افتتاح می شود.

وی افزود :پروژه های دولتی شامل ۱۳۰پروژه در بجنورد ، ۵۴پروژه در شیروان ، ۶۴پروژه در اسفراین ، ۶۳پروژه در فاروج و مانه و سملقان ،۱۰پروژه در گرمه، ۱۶پروژه در جاجرم، ۷۴پروژه در شهرستان راز و جرگلان می باشد.

رجب زاده خاطر نشان کرد:۳۷پروژه در بخش خصوصی با اعتبار ۱۲۶میلیاردتومان نیز در هفته دولت در خراسان شمالی افتتاح می شود.

وی خاطر نشان کرد: علت کاهش تعداد افتتاح های پروژه های هفته دولت نسبت به سال های قبل حضور وزرا و رییس جمهور در طول سال و افتتاح پروژه ها می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان